Laden...

Onze Opleidingen

Van opleiding tot secretaresse of receptioniste tot cursussen voor herintreders.

Klik hier

Computer cursussen

Voor beginners en gevorderden. Computer, Windows en Office cursussen

Klik hier

Video's

Diverse video's met tips, trucs en aanbevelingen.


Klik hier

Contact

Alle adresgegevens van Studiecentrum Amersfoort. Bel, e-mail of kom langs.

Klik hier

Klachtenprocedure

Studiecentrum Amersfoort hecht aan tevreden klanten. Waar gewerkt wordt, kunnen echter misverstanden ontstaan of fouten worden gemaakt. Indien u ontevreden bent over onze producten of diensten, laat ons dat dan zo spoedig mogelijk weten.

Dit kan in de eerste plaats in een goed gesprek. Wij verzoeken u daarom eerst contact te zoeken met de verantwoordelijke opleidingsmanager voor telefonisch overleg of voor het maken van een afspraak.

Formele schriftelijke klacht

Als uw probleem na een gesprek niet is opgelost of als u geen persoonlijk gesprek wenst, kunt u gebruik maken van het klachtenformulier.

Wat gebeurt er met uw klacht?

Alle klachten worden vertrouwelijk behandeld.

  • De indiener van de klacht krijgt binnen 2 weken een bericht van ontvangst van de klacht.
  • Als de klacht niet in behandeling wordt genomen, wordt de indiener van de klacht uiterlijk binnen vier weken na ontvangstdatum hiervan op de hoogte gesteld.
  • De klacht wordt binnen 6 weken na ontvangstdatum afgehandeld. Als er voor de afhandeling van de klacht meer tijd nodig is, dan wordt de indiener van de klacht hiervan tijdig op de hoogte gesteld.
  • De klacht wordt behandeld door een onafhankelijk persoon, die zelf niet bij de gedraging die tot de klacht heeft geleid betrokken is.

Uw klacht leidt tot betere dienstverlening

Studiecentrum Amersfoort registreert alle klachten. Dus ook ongenoegen die u telefonisch met ons deelt. Al lossen we het probleem tijdens het gesprek meteen op, we registreren uw klacht. Een goede klachtregistratie en -afwikkeling helpt ons om u beter te begrijpen en hiervan te leren. Uw ervaring gebruiken wij om onze dienstverlening te verbeteren.

Over ons | Klachtenprocedure | Algemene voorwaarden | Login voor leden |